| Jaro Zacko
Facebook aplikácia – Si dobrý šofér? Otestuj sa!
Ruku na srdce. Kto z vás si o sebe nemyslí, že je najlepší šofér? Všetci muži (a aj niektoré ženy 🙂 sú presvedčení, že vedia dobre šoférovať. Presne to sme využili vo Facebook aplikácii pre novú online poisťovňu Genertel. A stalo sa niečo úžasné!
Naša aplikácia Aký si šofér funguje podobne ako test, ktorý poznáte z autoškoly. Máte 180 sekúnd na to, aby ste zodpovedali 9 otázok a jednu bonusovú. Podľa toho, koľko bodov nahráte získate ocenenie – môžete sa tak stať „pirátom ciest, kráľom zákrut alebo sviatočným vodičom.“ Po absolvovaní testu dostanete aj svoj vlastný „Genertel vodičák„, ktorý sa zverejní medzi vašimi fotkami na Facebooku a automaticky otaguje vašu fotku.
Prečo máte na test iba 180 sekúnd? Lebo len tak krátko trvá online poistenie PZP v poisťovni Genertel.
A teraz prichádza prekvapenie
Keď bol test „Aký si šofér“ naprogramovaný, spustili sme ho medzi našimi kolegami na Facebooku. Na druhý deň sme pozerali štatistiky a neverili sme vlastným očiam! Iba za prvých 24 hodín sa test rozšíril medzi 3500 ľudí! Úplne sám, bez akejkoľvek reklamy. Na ďalší deň to bolo už 11 000, potom 45 000 a o pár dní si náš test urobilo už dvestopäťdesiattisíc ľudí!
Ale to nie je všetko!
Okrem toho, že aplikáciu použilo viac ako dvestopäťdesiattisíc ľudí, ďalší užívatelia Facebooku sa s ňou dostali do kontaktu. Aplikácia vytvorila automatické posty a vodičáky v počte vyše pol milióna! Zadarmo sme tak oslovili takmer štvrtinu všetkých slovenských užívateľov Facebooku!
Chcete vedieť viac?
Viac o tom, ako robiť dobré aplikácie na sociálnych sieťach vám povieme na konferencii Internet je S3XY už 25. novembra 2010. Na workshope vám ukážeme aj praktické príklady. Tešíme sa na vás.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Account Manager - hľadáme skúseného parťáka na vedenie projektov a vzťahov s našimi super klientami. Ak už máš skúseností dosť, ale zároveň sa chceš ďalej učiť niečo nové, napíš nám! >>
IDEAMAKER & COPYWRITER, v jednej osobe je top príležitosť pre kreatívca, ktorému je aktuálny priestor na rast malý a chce sa ďalej učiť robiť lepšie a lepšie integrované kampane. Poď si >>