| Kristína Kijacová
Ako sa ľuďom vysávajú emaily
Predstavte si, že idete po nákupnom centre a zrazu zistíte že vás nasleduje malý, zlatučký vysávač. Robotický vysávač iRobot si takto hľadal svoj domov v slovenských nákupných centrách.
Kto ho chcel pre seba, musel dať najprv samozrejme vysavaču kontakt. A to sa logicky najlepšie robí tak, že mu ho dáte povysávať 🙂
Pozrite sa ako:
Táto milá aktivitka bola súčasťou kampane pre iRobot a keď ste ho nezastihli v nákupných centrách, môžete ho ešte stále stihnúť tu
.
Okrem toho vás určite bude zaujímať automatický vysavač flashových reklám 😉
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Globálne projekty potrebujú zmanažovať! Posielaj CV >>
Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >>
Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >>
Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>