Pripravený na novú výzvu? Poď k nám

Ako (ne)utopiť CEO O2 a urobiť ustrelené HR promo

Náborové videá pre klientov sa netočia každý deň, ale keď už, tak by mali stáť za to. Väčšinou v nich chcete nielen predstaviť konkrétnu ponuku, ale aj poodhaliť esprit firmy.

Napríklad Zľavomat hľadal pred pár rokmi nového kolegu/kolegyňu, čo by testoval zverejnené ponuky a písal o tom blog. Dopadlo to takto:

Nedávno sme dostali podobné zadanie aj od nášho klienta O2 a odvtedy to išlo dole vodou. Ale doslova.

Moji kolegovia Vlado a Moudžo, studnice šialených nápadov, vymysleli námet na video, ktoré bolo trochu smart a hlavne poriadne uletené… Natáčať sa malo v bazéne, nad vodou aj pod vodou, herec mal mať pod vodou otvorené oči a hovoriť na kameru. V pohode? Lenže miesto herca sme potrebovali… generálneho riaditeľa O2.

Myslíte, že to klient schválil? Napoviem vám:

Screen Shot 2016-01-07 at 13.32.45

Presne tak. Schválil. O2 je super a #nikdyneprestane.

Vďaka skvelým presviedčovacím schopnostiam našej klientky Markétky a odvahe generálneho riaditeľa Peťa Gažíka sme boli pripravení točiť.
Produkciu, vrátane kameramana v potápačskom overale, mali na starosti ľudia od produkčnej firmy Lukash a napriek pár otáznikom, napr. či stihneme dať “dobrú” počas západu slnka, klapalo úplne všetko ako hodinky.

Hlavný herec ani nepotrebuje dabléra, všetko zvláda so šarmom a úsmevom

Hlavný herec ani nepotrebuje dabléra, všetko zvláda so šarmom a úsmevom

Hlavné slovo majú režisér Lukáš Kodoň a náš creative director Vlado Kurek

Hlavné slovo majú režisér Lukáš Kodoň a náš creative director Vlado Kurek

Aby ste peknú myšlienku premenili na skvelé náborové video pre O2, potrebujete:

  • Veľa odvahy (všetkých účastníkov)
  • Pár hodín na vymyslenie nápadu
  • 15 ľudí na placi (a nikto sa veru nenudil)
  • 8 košieľ, 8 nohavíc, 8 opaskov a 8 párov topánok
  • 1 nezabudnuteľný filmársky zážitok

A veď už nebudem napínať, čekujte tu a dajte vedieť, čo na to hovoríte!

Okrem tohto krásneho videjka sme v rámci refreshu HR komunikácie O2 urobili aj rovnako krásny nový web spolocnost.o2.sk, tak mrknite aj tam. A kto nájde bug, ten má u mňa ríbezlák 🙂

Šikovní ľudia (patria) do TRIADu

Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >> 

Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >> 

Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>

Pripravený na novú výzvu?
Hľadáme ťa!
Poď k nám