| Jaro Zacko
Aj banner vie, čo je výnimočné
Pilsner Urquell vo svojej novej kampani hovorí: „keď viete, čo je výnimočné, voľba je jasná“. Preto sme v rámci digitálnej kampane vytvorili bannery, ktoré vedia, čo je výnimočné.
Skúste prejsť myškou cez banner :).
PS.: už čoskoro predstavíme jednu vychytávku, ktorá vám pomôže nájsť jasnú voľbu kdekoľvek ste so svojim iPhonom alebo Android mobilom.
Šikovní ľudia (patria) do TRIADu
Globálne projekty potrebujú zmanažovať! Posielaj CV >>
Skúsený Art Director, ktorý je už odpracovanými rokmi senior, ale nadšením stále junior 😊 Hľadáme ťa tu >>
Ideamaker slash Copywriter, ktorý už má celkom vycibrené skúsenosti, ale stále sa mu máli. Čakáme na tvoje nápady >>
Stážist(k)a - Šikovní študenti, ktorí túžia po cenných skúsenostiach do svojho CV, píšte nám! >>